21 жовтня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук

...
Головна  » Новини» Управління житлового господарства Житомирської міськради зайво сплатило підрядникам понад 700 тис. грн версія для друку
Управління житлового господарства Житомирської міськради зайво сплатило підрядникам понад 700 тис. грн 6 квiтня 2016  |  Прес-служба Держфінінспекції в Житомирській області

Фахівці Держфінінспекції в Житомирській області виявили порушення, що призвели до втрат, на загальну суму 743 тис. грн під час ревізії фінансово-господарської діяльності Управління житлового господарства Житомирської міської ради.

Так, через неналежний контроль посадових осіб управління зайво сплатило загалом 743 тис. грн двадцяти одному підрядникові, що завищив вартість та обсяги виконаних ремонтно-будівельних робіт.

Завдяки заходам, які вжили фінінспектори, ще до завершення ревізії майже 250 тис. грн зайво отриманих коштів підрядники повернули до місцевого бюджету, а також додатково виконали ремонтно-будівельні роботи на загальну суму 493 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань 3 посадових осіб управління притягнуто до адміністративної відповідальності.

Про результати ревізії поінформовано Прокуратуру Житомирської області.