24 вересня 2018 | A A A
Пошук
«Вересень 2018»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» На Запоріжчині у Степненській сільській раді замість благоустрою території замовляли виступ артистів версія для друку
На Запоріжчині у Степненській сільській раді замість благоустрою території замовляли виступ артистів 11 сiчня 2018  |  Прес-служба Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області

Фахівці Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області під час ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Степненської сільської ради Запорізького району виявили порушень на суму 272 тис. грн.

Зокрема, кошти субвенції на суму 127 тис. грн, які призначалися на соціально-економічний розвиток села, були виплачені медикам, освітянам та працівникам культури району як зарплата.

Попри те, що у програмі соціального розвитку села не передбачено видатків на послуги артистів розважального жанру, аніматорів, організаторів з проведення масових заходів, у сільраді під час свята села потратили на виступ артистів 32 тис. бюджетних гривень, які призначалися для благоустрою території.

Під час ревізії також виявлено розбіжності у списанні матеріалів, завищення вартості робіт та документально непідтверджені роботи машин і механізмів. Загальна сума цих порушень становить понад 53 тис. грн.

Крім того, працівникам сільради та голові територіальної громади з порушенням виплачено премій на суму понад 50 тис. грн.

Аудитори також виявили випадки витрат коштів із сільського бюджету на комунальні послуги, спожиті іншою юридичною особою, та недоотримання доходів загальним фондом сільського бюджету від несплати орендарями коштів за оренду комунального майна.

Завдяки заходам аудиторів ще під час ревізії забезпечено відшкодування виявлених порушень на суму 180 тис. грн.

За порушення бюджетного законодавства ініційовано зупинення операцій із бюджетними коштами та зменшення бюджетних асигнувань.

Матеріали ревізії передано до прокуратури Запорізької області.