26 березня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Березень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Прогалини у господарюванні Зимнівської об’єднаної територіальної громади версія для друку
Прогалини у господарюванні Зимнівської об’єднаної територіальної громади 27 грудня 2018  |  Прес-служба Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області

Волинські аудитори провели державний фінансовий аудит виконання бюджету Зимнівської об’єднаної територіальної громади за період з 01.01.2016 по 01.07.2018. Результати  аудиторського дослідження засвідчили недоліки у господарюванні Зимнівської ОТГ.

Оцінка стану використання всіх наявних можливостей збільшення доходної частини бюджету громади за операціями із земельними ресурсами дає підстави стверджувати, що керівництво громади не надто переймається проблемою ефективності використання земельного фонду, у результаті громадою лише за період аудиту втрачено доходів близько 240 тис. грн.

Крім того, керівництвом громади, яке покликано діяти від імені та в інтересах територіальної громади в процесі управлінських дій допускалися порушення, що призвели до неефективного використання спільних коштів. У 2017 році коштом субвенції на формування інфраструктури та коштів невикористаної у 2016 році освітньої субвенції переданих до бюджету громади з обласного бюджету було передбачено провести роботи з реконструкції котельні загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Бубнів для забезпечення економії використання палива шляхом переведення котельні на тверде паливо.

Для виконання робіт укладено з підрядником у листопаді 2017 року договір на загальну суму 1405,6 тис. грн. Хоча договір передбачав виконання робіт до кінця року, підрядником фактично виконано у листопаді – грудні 2017 року  роботи лише на суму 630,1 тис. грн, які повністю оплачено. Незважаючи на не виконання підрядником робіт у встановлений договором термін, претензійна робота не проводилася та штрафні санкції не застосовувалися, а було укладено у січні 2018 року додаткову угоду про продовження терміну виконання робіт до 31.12.2018.

При цьому будь - яких документи щодо обґрунтування підстав і причин продовження на рік виконання робіт немає. В результаті, на момент проведення аудиту роботи підрядником не поновлені, змонтовані котли на тверде паливо не використовуються та кошти передбачені для оплати виконання робіт на суму 776 тис. грн за рахунок залишку освітньої субвенції 2016 року не використані.

Як наслідок, не забезпечено ефективного використання коштів на загальну суму 1405,6 тис. грн, які виділені на виконання вказаних робіт.

За результатами аудиторського дослідження Зимнівській ОТГ надіслано низку пропозицій, реалізація яких дасть змогу покращити стан справ громади та забезпечити підвищення ефективності використання фінансової та ресурсної бази.

Нагадаємо, що з початку цього року аудитори Волині забезпечили відшкодування втрат на майже 28 млн грн.