26 березня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Березень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Донецькі аудитори під час планової ревізії Управління освіти Бахмутської міської ради встановили порушень на суму понад 930 тис. грн версія для друку
Донецькі аудитори під час планової ревізії Управління освіти Бахмутської міської ради встановили порушень на суму понад 930 тис. грн 28 грудня 2018  |  Прес-служба Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області

Працівники відділу контролю у галузі освіти, науки, спорту та інформації у жовтні-листопаді 2018 року у плановому порядку провели ревізію Управління освіти Бахмутської міської ради (далі – Управління освіти) за період 2015-2018 роки.

За результатами проведеного заходу державного фінансового контролю встановлені порушення на загальну суму 939  тис. грн, з них втрати становили 791 тис. грн.

Заходом державного фінансового контролю встановлено неперерахування закладом у 2015-2018 роках належної частки орендної плати, яка надійшла на рахунки Управління освіти, внаслідок чого міським бюджетом втрачені кошти в розмірі 567 тис. грн.

Також Управління освіти не перераховувало в дохід бюджету коштів від перерахунків заробітної плати минулих років, внаслідок чого місцевим бюджетом недоотримано коштів в розмірі 31 тис.грн.

Переплати з оплати праці працівникам підвідомчих закладів, допущені через оплату за невідпрацьований час, безпідставно нарахування і виплати премій, а також зайве перерахування єдиного соціального внеску становили загалом 93 тис. грн.

Зайво сплачено 4-м підрядним організаціям за виконані ремонтні роботи внаслідок завищення обсягів та вартості  виконаних робіт на суму 100 тис.грн.

Заниження в обліку кредиторської заборгованості, планування та утримання понаднормативних штатних одиниць, лишки основних засобів і запасів, встановлені під час проведення інвентаризації, становили загалом 148 тис. грн.

Крім того, під час ревізії встановлені порушення законодавства про закупівлі в частині здійснення закупівлі послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель шляхом поділу предмета закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів та порушений порядок оприлюднення інформації про закупівлі  відповідно до вимог законодавства.

За результатами ревізії керівництвом Управління освіти вжито заходів щодо усунення порушень на загальну суму 269 тис.грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань на 3-х посадових осіб складені протоколи про адміністративне правопорушення з фінансових питань та 1 протокол про порушення законодавства з закупівель.

Матеріали ревізії передані на розгляд до Управління захисту економіки в Донецькій області Департаменту захисту економіки Національної поліції України.

Нагадаємо, що відшкодування втрат на суму понад 27 млн грн забезпечили аудитори Донеччини протягом січня - листопада 2018 року.