Працівники відділу
контролю в соціальній галузі та сфері культури під час ревізії комунального лікувально-профілактичного
закладу «Міська клінічна лікарня м. Слов’янська» виявили порушень законодавства
на загальну суму понад 420тис. грн. Ревізія охопила період 2015-2018
роки.
Зокрема, ревізією встановлено покриття
лікарнею за рахунок загального фонду кошторису видатків, пов’язаних з наданням
платних послуг, на суму майже 140 тис. грн, через неповернення
Лікарнею бюджетних коштів до міського бюджету, які утримані із заробітної плати
працівників за невідпрацьований час за минулі бюджетні періоди, чим завдано збитків місцевому бюджету на суму 11 тис грн.
Ревізією встановлено зайву сплату бюджетних коштів за актами виконаних
ремонтних робіт, проведення відшкодування витрат на відрядження з порушенням
законодавства, зайву сплату доплат до мінімальної заробітної плати за фактично невідпрацьований час.
Крім того, ревізією встановлено порушень законодавства,
що не призвели до втрат, на суму понад 260 тис грн - завищено
в кошторисі Лікарні на 2018 рік бюджетні асигнування, які не профінансовано, за
напрямом використання «Нарахування на заробітну плату», на суму 199,0 тис грн та не відображено в
обліку та звітності наявної кредиторської заборгованості на суму 64 тис грн,
яка підтверджена документально. Аудиторами також установлені порушення законодавства про закупівлі в частині
порушення термінів оприлюднення
договорів про закупівлю.
Завдяки заходам, вжитим під час ревізії, забезпечено повне
відшкодування встановлених порушень.
За
недотримання законодавства з фінансових питань на 1 посадову особу складено
протокол про адміністративне правопорушення з фінансових питань та 2 протоколи
про порушення законодавства з закупівель.
Наказами головного лікаря 4 посадовим особам винесено догани.
Про результати ревізії поінформовано
правоохоронні
органи та голову Слов’янської міської ради.
Нагадаємо, що аудитори
Донеччини забезпечили об’єктам контролю досягнення додаткового результату
(економічного/соціального ефекту) на суму майже 5 млн
грн.