19 лютого 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діють телефони довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Лютий 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Недоліки у господарюванні Полонської міської об'єднаної територіальної громади версія для друку
Недоліки у господарюванні Полонської міської об'єднаної територіальної громади 24 сiчня 2019  |  Прес-служба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області

Працівниками Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області проведено державний фінансовий аудит бюджету Полонської міської об’єднаної територіальної громади за 2016-2017 роки та завершений період 2018 року, під час якого встановлено факти неефективних управлінських дій та рішень, що призвели до упущених вигод на суму  146,8 тис. грн, а також непродуктивних витрат  на суму  5234,0 тис. грн.

Зокрема, проведеним аудиторським дослідженням виявлено чинники, які не повною мірою сприяють максимальному наповненню бюджету Полонської ОТГ:

невжиття вичерпних заходів щодо контролю за сплатою нарахованого та не перерахованого до бюджету ПДФО з переданих в оренду земельних паїв;

сплата ПДФО підприємствами не за місцем знаходження структурних та відокремлених підрозділів юридичних осіб, а за місцем реєстрації основного підприємства, призводить до суттєвого недоотримання коштів у місцевий бюджет;

при дослідженні питання ефективності прийняття міською радою рішень про встановлення місцевих податків і зборів на території об’єднаної територіальної громади виявлено, що застосування неефективних ставок за земельним податком та єдиним податком для високорентабельних видів підприємницької діяльності не сприяє наповненню бюджету;

одним  із резервів надходжень до бюджету є справляння збору за місця для паркування транспортних засобів та плати за тимчасове користування місцем розташування рекламних засобів, рішення за яким міською радою  з моменту створення не прийнято.

Негативно позначився на наповненні доходної частини бюджету недостатній рівень контролю за використанням комунального майна. Незабезпечення достатнього контролю за діяльністю комунальних підприємств не дає змоги належно відстежувати ефективність їх роботи, а отже, призводить до неефективного використання бюджетних коштів на їх фінансову підтримку.

За результатами обстеження комунального майна з’ясовано, що на території Полонської ОТГ, фактично не використовується 24 об’єкти, з яких 4 перебуває у незадовільному стані. Поряд з цим Полонською міською ОТГ проведено витрати на закупівлю цілісного майнового комплексу «Полонського підприємства водопровідно-каналізаційного господарства», яке передано на баланс КП «Полоннетепловодопостачання», але у господарській діяльності не використовується.

Про недостатній рівень внутрішнього контролю за використанням бюджетних коштів також свідчать матеріали планової виїзної ревізії фінансово-господарської діяльності Відділу освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Полонської міської ради ОТГ під час якої виявлено фінансових порушень на загальну суму 1151,1 тис.грн, з яких: недоотримано фінансових ресурсів бюджетом – 198,3 тис.грн, порушень законодавства, що призвели до втрат – 632,9 тис.грн, інших порушень фінансової дисципліни – 105,6 тис.грн, укладання договорів без проведення відповідних процедур закупівель на суму 211,7 тис.гривень.

За результатами проведеного державного фінансового аудиту надано низку пропозицій, реалізація яких сприятиме забезпеченню дотримання вимог бюджетного законодавства, уникненню необґрунтованих витрат, врахуванню усіх можливих резервів зміцнення ресурсної бази бюджету ОТГ та підвищенню ефективності використання бюджетних коштів, спрямованих на надання гарантованих соціальних послуг.   

Нагадаємо, що відшкодування втрат на суму понад 23 млн грн забезпечили державні аудитори Хмельниччини протягом дванадцяти місяців поточного року.