16 жовтня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Жовтень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Житомирські аудитори виявили порушення в Овруцькій міській раді на суму майже 645 тис. грн версія для друку
Житомирські аудитори виявили порушення в Овруцькій міській раді на суму майже 645 тис. грн 25 сiчня 2019  |  Прес-служба Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області

За результатами проведеної ревізії міського бюджету та фінансово-господарської діяльності Овруцької міської ради фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області виявили порушень, що призвели до втрат фінансових та матеріальних ресурсів, на суму майже 645 тис. грн. Контролем охоплено діяльність установи починаючи з 01.01.2016.

Зокрема, аудитори встановили факти нездійснення орендарями розрахунків за оренду комунального майна на понад 308 тис. грн, про що поінформовано органи Державної фіскальної служби для вжиття відповідних заходів реагування.

Ще майже 49 тис. грн бюджет недоотримав внаслідок несплати орендної плати за тимчасове користування конструкціями зовнішньої реклами, а також, понад 22 тис. грн - через непроведення покупцем  у повному обсязі розрахунків за придбане комунальне майно.

Також аудитори зясували, що зайво витрачено з бюджету майже 250 тис. грн на оплату підрядним організаціям завищених обсягів та вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт.

Крім зазначеного, безпідставно виплачено матеріальну допомогу робітникам, зайнятим обслуговуванням Овруцької міської ради, на загальну суму понад 16 тис. грн.

Вжитими заходами наразі забезпечено усунення виявлених порушень на загальну суму понад 407 тис. грн.

Овруцькій міській раді надіслано обов’язкові вимоги щодо усунення виявлених порушень та застосовано фінансові санкції у вигляді попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства.

Про результати ревізії поінформовано правоохоронні органи.

Нагадаємо, що відшкодування втрат на суму 19,9 млн грн забезпечили державні аудитори Житомирщини протягом січня - листопада 2018 року.