21 травня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Травень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» У Музеї історії Десятинної церкви встановили фінансових порушень на суму майже 16 млн грн версія для друку
У Музеї історії Десятинної церкви встановили фінансових порушень на суму майже 16 млн грн 13 березня 2019  |  Прес-служба Північного офісу Держаудитслужби

Під час планової ревізії окремих питань фінансово-господарської діяльності Музею історії Десятинної церкви за період з 01.01.2014 по 01.10.2018 фахівці Північного офісу Держаудитслужби встановили фінансових порушень більш як на 15,6 млн грн, з них порушень, що призвели до втрат, на понад 4 млн грн.

Зокрема, до значних втрат бюджетних коштів призвело незабезпечення керівництвом Музею належного формування доходів спеціального фонду та ігнорування норм чинного законодавства при визначенні та затвердженні розміру бюджетних асигнувань.

Визначену нормативно-правовими актами штатну чисельність працівників музею, який утримується за рахунок бюджетних коштів, було перевищено майже втричі. Через це на оплату праці працівників закладу та нарахування на неї було додатково витрачено понад 11 млн грн асигнувань державного бюджету та бюджету міста Києва.

Керівництво бюджетної установи не вживало заходів для вирішення питання оренди приміщення для здійснення музейної діяльності на визначених законодавством пільгових умовах, через що за оренду приміщення загальною площею 170 кв. м та послуги, пов’язані з його утриманням власнику приміщення – фізичній особі було сплачено понад 1,5 млн грн бюджетних коштів.

За відсутності підстав та потужностей для здійснення музейної діяльності, а також бюджетних призначень на проведення ремонтних та будівельних робіт у закладі культури утримували посади заступника директора з капітального будівництва, інженерів з нагляду за будівництвом та проектно-кошторисної роботи, прибиральника територій, підсобного робітника, слюсаря-сантехніка, електромеханіка, методистів, археолога та верстальника.

У музеї, обладнаному системами відеоспостереження та сигналізації, що обслуговувалися охоронною організацією на договірній основі, зайво утримували сторожів; за відсутності системи вентиляції та кондиціювання – провідного інженера з вентиляції; за відсутності приміщення гардеробу – гардеробників, за відсутності на балансі та в орендному користуванні автотранспортного засобу – водія. Відповідні посади переважно були вакантними і не пропонувалися для заповнення, а створену штучну економію фонду оплати праці на понад 2,6 млн грн витрачено на преміювання.

Крім того, на порушення фінансового законодавства в музеї не складали штатного розпису за спеціальним фондом, а видатки на оплату праці за рахунок власних надходжень не планували та не здійснювали. Через це послуги з проведення екскурсій, які мали б надаватися на платній основі, надавали або безоплатно або за заниженою вартістю, а посади екскурсоводів, які мали б утримуватися за рахунок асигнувань спеціального фонду, утримувалися коштом загального фонду. Це призвело до покриття витрат на суму майже 583 тис. грн за рахунок загального фонду.

Окрім того, в музеї нараховували та виплачували заробітну плату сумісникам за невідпрацьований час, завищували тарифний розряд при визначенні посадового окладу завідувачеві відділу правової та кадрової роботи. Через це сума збитків державного бюджету (у 2014 р.) та бюджету м. Києва (у 2015 – 2018 рр.) становить понад 1 млн грн.

Серед іншого фахівці встановили факти безпідставного відшкодування орендодавцю витрат на оплату послуг з водопостачання; виплати премії працівникам за попередній рік за рахунок асигнувань поточного року.

Матеріали ревізії надіслано до Головного управління СБУ у м. Києві та Київській області.

Нагадаємо, що за січень 2019 року київські аудитори забезпечили відшкодування втрат на 2,7 млн грн.