21 травня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Травень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Проведено державний фінансовий аудит державного підприємства «Класифікаційне товариство регістр судноплавства України» версія для друку
Проведено державний фінансовий аудит державного підприємства «Класифікаційне товариство регістр судноплавства України» 15 травня 2019  |  Прес-служба Північного офісу Держаудитслужби

Фахівці апарату Північного офісу Держаудитслужби провели державний фінансовий аудит діяльності державного підприємства «Класифікаційне товариство регістр судноплавства України» за період з 01.01.2015 по 31.12.2018.

За результатами аудиту виявлено, що, незважаючи на достатню фінансову стійкість Регістру судноплавства, темпи його економічного зростання та розвитку сповільнюються.

Водночас встановлено низку факторів, які стримують розвиток підприємства і негативно впливають на повноту отримання ним доходів та обґрунтованість здійснених витрат.

Скорочення кола замовників та зменшення кількості і обсягів технічного нагляду  конвенційних суден призвело до втрат підприємством можливості отримання доходу від основної діяльності на суму майже  3,9 млн грн.

При цьому через вибуття суден з під технічного і класифікаційного нагляду Регістру судноплавства протягом 2017 – 2018 років порівняно з 2016 роком валютна виручка зменшились на 344 тис. дол., що у гривневому еквіваленті становить 7 775 тис. грн.

На думку аудиторів, підтримка підприємства державою шляхом розміщення державного замовлення у сфері технічного нагляду за суднами та сертифікації підприємств, діяльність яких пов’язана з суднобудуванням, судноремонтом та забезпеченням суден рятувальним, протипожежним та іншим обладнанням, забезпечила б зростання дохідності та підвищила б конкурентоспроможність підприємства на вітчизняному ринку відповідних послуг.

Окрім того, аудитори встановили, що через щорічну пролонгацію договорів поворотної фінансової допомоги та неповернення позичальниками коштів на 580 тис. грн наявне відволікання обігових коштів Регістру судноплавства.

У 2015 – 2016 роках керівництво Регістру судноплавства уклало договори цивільно-правового характеру на надання послуг, які дублюють обов’язки штатних працівників. Через це непродуктивні витрати на оплату послуг, наданих за відповідними договорами, становили коштів на суму майже 551 тис. грн.

За результатами аудиторського дослідження підприємству надано низку рекомендацій, спрямованих на поліпшення ефективності управління коштами і майном підприємства та покращання фінансових результатів його діяльності.

Нагадаємо, що у  відділі освіти Васильківської міської ради Київської області встановили порушень, що призвели до втрат, на суму майже 1,2 млн грн.