10 серпня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук

...
Головна  » Новини» Вінницькі аудитори виявили порушень на суму понад 800 тис. грн під час проведення ревізії в Іллінецькій міськраді версія для друку
Вінницькі аудитори виявили порушень на суму понад 800 тис. грн під час проведення ревізії в Іллінецькій міськраді 18 липня 2019  |  Пресслужба Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області

 Під час проведення ревізії фінансово-господарської діяльності Іллінецької міської ради (далі – Рада) за період з 01.01.2016 по 31.03.2019 фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області виявили фінансових порушень на загальну суму понад 800 тис. грн.

  Зокрема, через завищення підрядними організаціями (ТОВ «Шляховик-МКІ», «Ремдорбуд», «Шефф-Груп», «Іллінці-Шляхрембуд», «Іллінці-Дорсервіс», «Іллінціавтодорбуд», СПД Синільник В.М., Синільник О.А., ФОП Мацньов В.І, Бондаровський В.В.) вартості виконаних будівельних робіт, міською радою зайво витрачено близько 260 тис. грн.

Крім того, причиною фінансових втрат на майже 130 тис. грн слугував факт несплати цільової допомоги для підтримки соціальної сфери до спеціального фонду бюджету громади.

Виявлені порушення на суму понад 50 тис. грн через прийняття та оплату НВПП «Анкор» робіт (послуг) з розробки генерального плану с. Якубівка, який фактично в Раді відсутній.

До того ж, допущено зайве перерахування понад 46 тис. грн єдиного соціального внеску на заробітну плату працівнику, яка виявилася інвалідом.

Проведеною під час ревізії інвентаризацією виявлено лишки основних засобів та товарно-матеріальних цінностей на загальну суму 33 тис. грн та заниження в обліку вартості нематеріальних активів – 260 тис. грн.

  Завдяки вжитим під час ревізії заходам забезпечено усунення виявлених порушень на загальну суму майже 720 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань 5 посадових осіб притягнуто до адміністративної відповідальності, за порушення законодавства про закупівлі на одну посадову особу складено та надіслано адмінматеріали до суду.

  За результатами ревізії до органу місцевого самоврядування застосовано фінансову санкцію у вигляді попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства та зупинення операцій з бюджетними коштами на рахунку Ради.

  Про результати ревізії поінформовано Іллінецьке відділення Немирівської ОДПІ ГУ ДФС України у Вінницькій області.

Нагадаємо, що аудитори Вінниччини з початку 2019 року забезпечили відшкодування втрат на суму понад 23 млн грн.