24 серпня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Серпень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Вінницькі аудитори провели державний фінансовий аудит діяльності комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» версія для друку
Вінницькі аудитори провели державний фінансовий аудит діяльності комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» 25 липня 2019  |  Пресслужба Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області

Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області провели державний фінансовий аудит діяльності комунального унітарного підприємства «ЕкоВін» (далі – Підприємство) за період з 01.01.2016 по 31.12.2018.

Метою діяльності Підприємства є виконання вимог законодавства України у сфері поводження з відходами, правил благоустрою і утримання міста в належному стані, а основним видом діяльності – збирання, оброблення та видалення безпечних відходів, який мав би забезпечити отримання прибутку.

Проте результати аудиторського дослідження засвідчили низку факторів внутрішнього характеру, які негативно вплинули на повноту отримання доходів, обґрунтованість понесених витрат, достовірність їх формування і відображення в обліку та звітності.

Зокрема, нездійснення коригування цін та ненадання на затвердження до виконавчого комітету Вінницької міської ради проекту тарифу на послуги із вивезення побутових та великогабаритних відходів стало наслідком недоотримання у 2018 році 11,7 млн грн доходів.

У разі забезпечення своєчасного перегляду тарифу на послуги із захоронення побутових відходів Підприємство могло б отримати додаткових надходжень у розмірі понад 21,7 млн грн.

Одночасно до додаткових та непродуктивних витрат на суму 780 тис. грн призвела сплата відсотків за отриманими кредитами та відстроченим податковим зобов’язанням з оплати екологічного податку.

До того ж, через утримання будівель та споруд (охорона приміщення, електроенергія, амортизаційні відрахування), які тривалий час не використовувалися у господарській діяльності та через брак рішень стосовно списання зношених та технічно несправних транспортних засобів (сміттєвозів) виявлено непродуктивних витрат на майже 1,5 млн грн.

Серед інших нераціональних витрат – придбання основних засобів, які протягом року не були введені в експлуатацію, на суму понад 865 тис. грн.

За результатами державного фінансового аудиту, з метою покращання фінансового стану та підвищення ефективності управління коштами й майном, аудитори надали керівництву Підприємства низку рекомендацій, які останнім прийняті до виконання.

Нагадаємо, що аудитори Вінниччини з початку 2019 року забезпечили відшкодування втрат на суму понад 23 млн грн.