15 вересня 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Вересень 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Аудитори Житомирщини виявили порушень на суму 275 тис. грн у комунальному закладі «Централізована бібліотечна система» Житомирської міськради версія для друку
Аудитори Житомирщини виявили порушень на суму 275 тис. грн у комунальному закладі «Централізована бібліотечна система» Житомирської міськради 20 серпня 2019  |  Пресслужба Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області

Фахівці Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час ревізії фінансово-господарської діяльності комунального закладу «Централізована бібліотечна система» Житомирської міської ради за період 01.01.2014 по 30.04.2019 виявили порушень, що привезли до втрат фінансових і матеріальних ресурсів на суму 275 тис. грн.

Зокрема, аудитори виявили порушення законодавства під час нарахування та виплати працівникам заробітної плати за сумісництвом та  здійснення  перерахування єдиного соціального внеску, що призвело до зайвих витрат на загальну суму 141 тис. грн.

Під час ревізії встановлено, що комунальним закладом зайво витрачено майже 70 тис. грн на оплату підрядним організаціям завищених обсягів та вартості виконаних ремонтних робіт.

Аудитори встановили, що коштом загального фонду покриті витрати на суму понад 28 тис. грн на оплату платних послуг із ксерокопіювання, які мали проводитися за рахунок спеціального фонду.

За результатами проведеної під час ревізії інвентаризації встановлено нестачу книг та товарно-матеріальних цінностей на   суму  15 тис. грн.

Окрім того, виявлено низку інших порушень, пов’язаних зі списанням на фактичні видатки неотриманих періодичних видань, не перерахування до міського бюджету коштів тощо, загальна сума яких становить 21 тис. грн.

Наразі забезпечено усунення порушень на суму понад 108 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань на 3 посадових осіб закладу складено протоколи про адміністративне правопорушення з фінансових питань та 2 протоколи з порушеннями законодавства про закупівлі.

Керівнику закладу надіслано обов’язкові до виконання вимоги про усунення виявлених порушень.

До об’єкта контролю застосовано заходи впливу у вигляді попередження щодо усунення порушення бюджетного законодавства та зупинення операцій з бюджетними коштами.

Про результати ревізії повідомлено прокуратуру Житомирської області та Управління культури Житомирської міської ради.

Нагадаємо, що житомирські аудитори виявили недоліків та порушень на суму понад 4,6 млн грн на ДП «Словечанське лісове господарство»