15 листопада 2019 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 485-17-85, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545
Пошук
«Листопад 2019»
ПнВтСрЧтПтСбНд
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
дата з:
по:
1

...
Головна  » Новини» Тернопільські аудитори виявили фінансових порушень у Відділі з питань освіти, молоді та спорту Заліщицької райдержадміністрації версія для друку
Тернопільські аудитори виявили фінансових порушень у Відділі з питань освіти, молоді та спорту Заліщицької райдержадміністрації 7 листопада 2019  |  Пресслужба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області

Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області під час планової ревізії фінансово-господарської діяльності Відділу з питань освіти, молоді та спорту Заліщицької районної державної адміністрації за період з 01.06.2015 по 31.07.2019 виявили фінансових порушень, що призвели до втрат, на суму понад 1,1 млн грн.

Установлено зайві витрати на оплату праці на загальну суму 540,9 тис. грн, спричинені завищенням посадових окладів, установленням не передбачених законодавством надбавок і доплат, а також через повну оплату праці при невиконанні працівниками робіт, передбачених посадовими інструкціями чи за невідпрацьований час. Зазначені порушення також призвели до зайвого перерахування єдиного соціального внеску загалом на 123,5 тис. грн.

Окрім того, відділ освіти не за нецільовим призначенням використав 170,8 тис. грн коштів освітньої субвенції, які спрямував на оплату вартості комунальних послуг, спожитих дошкільними підрозділами навчально-виховних комплексів та доплату педагогам за ведення діловодства та за роботу з бібліотечним фондом.

Утриману із працівників заробітну плату з нарахуваннями на неї на загальну суму 48,6 тис. грн після завершення бюджетного періоду 2016 ‒ 2018 років відділ освіти не перерахував доходу місцевого бюджету, а використав на здійснення поточних видатків.

Установлено також оплату завищеної вартості ремонтно-будівельних робіт, покриття витрат сторонніх юридичних осіб, понаднормове списання матеріальних цінностей на загальну суму 244,3 тис. грн.

Завдяки вжитим заходам під час ревізії відшкодовано втрат на суму 480,2 тис. грн.

За недотримання законодавства з фінансових питань 33 посадових осіб закладу притягнуто до адміністративної відповідальності.

За результатами ревізії керівнику закладу надіслано письмові вимоги.

Матеріали ревізії передано до правоохоронних органів, про її результати поінформовано органи управління об’єкта контролю.

Нагадаємо, що тернопільські аудитори протягом січня-вересня 2019 року забезпечили відшкодування втрат на суму понад 26,6 млн грн.