12 серпня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук

...
Головна  » Новини» Аудитом діяльності КП «Центральний парк культури і відпочинку імені Т.Г. Шевченка» виявлено неефективних витрат та резервів збільшення надходжень на 3,7 млн грн версія для друку
Аудитом діяльності КП «Центральний парк культури і відпочинку імені Т.Г. Шевченка» виявлено неефективних витрат та резервів збільшення надходжень на 3,7 млн грн 5 червня 2020  |  Пресслужба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області

Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області провели державний фінансовий аудит діяльності КП «Центральний парк культури і відпочинку імені Т.Г. Шевченка» за період з 01.01.2017 по 30.11.2019, яким виявлено неефективних управлінських дій, що призвели до непродуктивних витрат та невикористання резервів збільшення власних доходів на суму понад 3,7 млн грн.

Близько 40 відсотків атракціонних комплексів, розміщених на території парку, належать іншим особам і парк використовує за договорами співпраці на умовах перерахування власникам частини отриманої виручки (від 25 до 75 відсотків). Співпраця за частиною зазначених договорів була для парку збитковоювитрати на обслуговування комплексів перевищили виручку, що залишалася в його розпорядженні, загалом на 917,2 тис. грн.

Окрім того, порівнянням сум виручки, що перераховується власникам атракціонних комплексів з орієнтовною вартістю цих комплексів з'ясовано, що парку набагато вигідніше самостійно придбати такі атракціони.

Наприклад, від атракціону «Зорб» (басейн з великими кулями для розміщення у них людини) за 2019 рік отримано виручки на суму  576,9 тис. грн, з яких 70 відсотків, або 403,8 тис. грн, перераховано власнику, тоді як максимальна вартість подібних комплексів, зважаючи на доставку, наразі не перевищує 100 тис. грн.

Загалом за 5 атракціонами, що їх використовує парк за договорами співпраці, витрати на їх придбання (відповідно до сплати відсотків за можливим кредитом) окупилися б за один сезон та за 2 атракціонами – за два сезони, що дало б змогу надалі збільшити власні доходи парку щонайменше на суму понад 1,7 млн грн щорічно.

Упродовж 2017-2019 років парк отримав з міського бюджету 884,3 тис. грн для забезпечення освітлення території парку. Проте окремого обліку витрат електроенергії на ці цілі парк не ввів, а проведеним під час аудиту розрахунком установлено, що отримане фінансування утричі, або на 592,3 тис. грн, перевищило суму, достатню для цілодобового освітлення його території.

За результатами аудиту керівництву парку надано пропозиції щодо поліпшення ефективності його роботи. Про результати аудиту поінформовано Чернівецьку міську раду та правоохоронні органи.

Нагадаємо, що ревізією КП «Дирекція з обслуговування майна спільної власності територіальних громад» виявлено фінансових порушень на суму  1,2 млн грн.