23 вересня 2020 | A A A
В Державній аудиторській службі України діє телефон довіри (044) 425-80-30, також громадяни можуть звернутися до Державної установи «Урядовий контактний центр» за номером 1545 Держаудитслужба повідомляє, що з 19.04.2020 року починають діяти ЗМІНИ до Закону України «Про публічні закупівлі», за якими розширено перелік порушень та збільшено суми штрафів за такі порушення!
Пошук

...
Головна  » Новини» Тернопільські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Підволочиської селищної об’єднаної територіальної громади версія для друку
Тернопільські аудитори провели державний фінансовий аудит бюджету Підволочиської селищної об’єднаної територіальної громади 22 липня 2020  |  Пресслужба Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області

Фахівці Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області провели державний фінансовий аудит бюджету Підволочиської селищної об’єднаної територіальної громади Тернопільської області за період з 01.01.2017 по 31.12.2019.

За результатами державного фінансового аудиту встановлено низку проблемних питань у діяльності Підволочиської селищної ради та її структурних підрозділів, неефективні управлінські рішення, що можуть свідчити про неотримані доходи та непродуктивні витрати бюджетних коштів на загальну суму 33,9 млн грн.

Через невикористання можливості встановлення допустимих законодавством розмірів плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, пайової участі; а також внаслідок безоплатного (без оформлення договірних відносин) використання земельних ділянок під проєктними дорогами; недостатньої роботи щодо переукладення договорів оренди земель (приведення ставок орендної плати у відповідність до затверджених) упродовж 2017–2019 років селищним бюджетом неотримано доходів розрахунково на суму 7,6 млн грн.

Однією з проблем об’єднаної територіальної громади є значна кількість шкільних навчальних закладів із малою наповнюваністю та малокомплектних закладів, утримання яких потребує значних фінансових ресурсів. Виділені кошти в деяких випадках не забезпечують надання якісних освітніх послуг, а спрямовуються на утримання та за будь-яких умов збереження сільських закладів освіти. Розвязання проблеми можливе за умови оптимізації мережі навчальних закладів, де головним має стати принцип «школа для дитини, а не для села».

Проведеним аналізом установлено, що невжиття заходів щодо приведення наповнюваності класів до нормативної призвело до непродуктивних витрат коштів освітньої субвенції загальну суму 13 млн грн; непроведення оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів та закладів культури призвело до неефективного витрачання коштів у 2019 році на загальну суму 5,6 млн грн.

Прийняття Підволочиською селищною радою рішення щодо встановлення пільгового розміру батьківської плати для батьків дітей, що не належать до пільгових категорій, яка не повною мірою покриває видатки на харчування дітей в дошкільних закладах освіти, призвело до додаткового навантаження на селищний бюджет на загальну суму 2,4 млн грн.

Задля створення належних умов для організації навчального процесу з фізичної культури та спорту на проведення реконструкції спортивного майданчика Підволочиської загальноосвітньої школи I–III ступеня у 2017 році з Державного фонду регіонального розвитку та Підволочиського селищного бюджету спрямовано 2,6 млн грн, які використані неефективно. У термін, визначений договором ‒ 31 грудня 2018 року та на час проведення аудиту при повному освоєнні коштів, роботи не завершені. Для повної реалізації проєкту додаткові витрати коштів становитимуть розрахунково ще 2,0 млн грн.

Неналежна роз'яснювальна робота щодо потреби укладання громадянами декларацій про вибір лікаря не сприяє максимальному акумулюванню фінансових ресурсів з метою покращання якості надання первинної медичної допомоги. Через те, що станом на 31.12.2019 декларації уклали лише 78,5% громадян, КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги» Підволочиської селищної ради втратив можливість додатково отримати від НСЗУ коштів розрахунково на суму 2,2 млн грн.

За результатами аудиту надано рекомендації щодо поліпшення якості формування дохідної та видаткової частин селищного бюджету та ефективності використання бюджетних ресурсів.

Нагадаємо, що тернопільські аудитори дослідили ефективність виконання бюджетної програми Управлінням освіти і науки Тернопільської міської ради.